czwartek, 25 czerwca 2015

Plany wakacyjne?

Heyoo!


Już dawno nie było postów na blogu, a to z powodu takiego, że zbliża się koniec roku szkolnego i ten miesiąc był straszny i okropny. :-( Poprawianie ocen, lekarze, wyjazdy i znowu poprawianie ocen.
Ale nareszcie to już koniec. I jutro około godziny 12 oficjalnie rozpoczynamy WAKACJE ! Yeej :-D
A co się wiąże z wakacjami to plany, których u mnie kompletnie brak. Zapytacie: Jak to? Przecież każdy coś planuje, gdzieś wyjeżdża.

Ja żyję z dnia na dzień i co będzie się miało wydarzyć to się wydarzy. Jestem zdania, że "wszystko wyjdzie w praniu" :-)
Bo najlepsze wydarzenia są wtedy, gdy się ich nie spodziewamy i nas zaskakują. Takie przeżycia zapamiętujemy i towarzyszą nam czasami nawet przez całe życie.
Pamiętajcie też, aby uwieczniać każdą miłą, ciekawą chwilę na zdjęciach i filmach. A po powrocie do domu, włóżcie pamiątki do pudełka i za parę lat otwórzcie i przypomnijcie sobie wtedy to, że dokładnie tego i tego roku byliście tam i tam, kupiliście to i to. Bardzo fajne są takie wspomnienia.

Tak jak napisałam wyżej, większych planów nie mam i czekam na przygody.
Lecz na pewno o Was nie zapomnę i będę informować Was o tym, co u mnie ciekawego słychać. :-)

Nie zapomnijcie zostawić komentarza i napisać o swoich planach na wakacje!

Mam do Was prośbę, chciałabym, żebyście napisali mi o czym mogę Wam tutaj pisać, gdyż mam wiele szalonych pomysłów, lecz nie wiem co Was ciekawi i interesuje.

Oczywiście nie zapomnijcie wpaść na mojego

  • INSTAGRAMA: https://instagram.com/kaaro.d/
  • ASKA : http://ask.fm/kaaroblog


Bayoo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz