czwartek, 11 czerwca 2015

20 FAKTÓW O MNIE

HEYOO!

Witajcie znowu na moim blogu!
Wiem, że mnie nie znacie, więc dzisiaj postanowiłam napisać coś o sobie. 

Oto kilkanaście faktów o mnie!
  • Mam na imię Karolina :-)
  • Urodziłam się 31.07.2000 r
  • Mam 165 cm wzrostu.
  • Jestem długowłosą szatynką ;-)
  • Chodzę do 2 klasy gimnazjum
  • Moją przyjaciółką jest Justyna i może to dziwne, ale zawsze, gdy jesteśmy razem i rozmawiamy to, gdy jednej brakuje jakiegoś słowa, to druga ją uzupełnia i zawsze wiemy o czym myślimy <3
  • Mam siostrę Wiolę i brata Krzysia
  • Mam arachnofobię
  • Nie mogę nigdzie wyjść bez telefonu i kluczy do mieszkania
  • W przyszłości chciałabym zostać reżyserem albo aktorką, aktorką dubbingującą :-)
  • Kocham LATO <3
  • Kocham podróżować i ciągle odkrywać nowe miejsca <3
  • Lubię pizzę, spaghetti, bigos, ale moim ulubionym daniem są pierogi ruskie ;-)
  • Moim ulubionym smakiem lodów jest pistacja
  • Uwielbiam oglądać filmik na yt :-)
  • Lubię robić sobie makijaż i testować nowe kosmetyki ;-)
  • Nigdy nie miałam czegoś złamanego ani skręconego, wybitego
  • Kiedy rano wstaję i świeci słońce to od razu się uśmiecham i wierzę, że pogoda ma wpływ na nasze samopoczucie :-)
  • Uwielbiam śpiewać, ale niestety nie zostałam obdarzona pięknym głosem :-(
  • Kocham słuchać muzyki (a o rodzaj muzyki nie pytajcie :-), zależy od nastroju ;-) )
Jeśli chcielibyście się czegoś jeszcze dowiedzieć to pytajcie na asku : http://ask.fm/kaaroblog lub w komentarzach :-) 
I nie zapomnijcie wpaść na mojego instagrama : https://instagram.com/kaaro.d/ 

Teraz Ty napisz coś o sobie ! :-)

Piszcie także co chcielibyście zobaczyć na moim blogu ! 

Do zobaczenia za niedługo ! 

BAYO! :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz